wtorek, 25 lutego 2020

Kartka dla Prezesa / Kartička pre Predsedu :)

Prezes to ważna osoba w firmie, wszak dzieli, rządzi i rozdaje... czasem się mu zdarzy. Gorsze, kiedy trzeba mu coś podarować. No i, żeby było szaro - różowe, bo róż kocha. No co, w końcu to Prezes a Prezes może i się nie wstydzi ;D
Predseda to veľmi dôležitá osoba v spoločnosti, kedže delí, radí a rozdáva... niekedy sa mu to podari. Horšie, keď mu treba niečo darovať. No a, malo by to byť šedo - ružové, lebo miluje ružovú. No a čo, však to Predseda a Predseda môže a nehanbi sa ;D

Kartkę posyłam na Wyzwanie kolorystyczne - Pastelowe Love do Klubu Twórczych Mam.
Kartičku posielam na súťaž Wyzwanie kolorystyczne - Pastelowe Love do Klubu Twórczych Mam.

3 komentarze:

  1. Interesująca! Inna i nietuzinkowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy projekt. Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia