wtorek, 31 marca 2015

Kartka wielkanocna vintage

Wielkanoc kojarzy mi się ze świeżą zielenią trawy, żółcią wiosennych kwiatów, ciepłymi promieniami słońca i cudownym śpiewem ptaków, który nie cichnie nawet po zachodzie słońca.
Do tego dokładam wazon ukwieconych gałązek forsycji, palemkę z żywymi, a ostatnio papierowymi kwiatkami, pisanki wszelkiej maści i czekoladowego zająca. Moje ulubione święta :)
Kartkowy rozdział wielkanocny rozpoczynam od skromnego projektu w stylu vintage.


Użyłam: bazy do kartki 13,5 x 13,5 cm Anita's; papieru UHK Gallery z kolekcji Friday; tekturki I Kropka - motyle średnie; piórka Happy Easter Pepco; rafii naturalnej barwionej; koronki z osiedlowej pasmanterii; styropianowych jajek przepiórczych (2 cm).

Kartkę posyłam na Wyzwanie #3: Jeden Papier do Skarbnicy Pomysłów :)




5 komentarzy:

  1. Jest super kraftowa.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie elegancka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do tych mini jajeczek :D i do gniazdek też :D Super kartka! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca, gniazdko jest przeurocze! :)
    Dzięki za udział w Retromanii!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest mi bardzo miło, że kartka się podoba. Dziękuję za krzepiące komentarze i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia