wtorek, 31 maja 2016

Kartka komunijna w kolorze złota i ecru

Ostatnio zachwyciła mnie twórczość Olgi Direktorenko, autorki przepięknych projektów o czystej formie. Dla potwierdzenia swoich słów, odsyłam do jednej z bardziej urzekających mnie kartek - Shiny Spiderwebs.
Znajdując inspirację w pracach Olgi, wykonałam kartkę komunijną w pudełku dla tegorocznej Pierwszokomunistki.
Kartkę zachowałam w eleganckiej kolorystyce złota i ecru. Główną dekorację stanowiła kalka wyembossowana maską od Papelii oraz tekturowy kielich embossowany na gorąco i ozdobiony perełkami od Pauli.


Użyłam: kartonu wizytowego 240 g; kalki technicznej; tekturki Papelii - Kielich 3D; tekturki Filigranek - Komunia, kłos i winogrona; tekturek Scrapińca: Hostie Innocence i I Komunia Święta zestaw; maski Papelii - Decor; wykrojnika Spellbinders - Scalloped Borders One; pudru do embossingu Papermanii - Enchanted Gold; perełek Pauli.

Kartkę komunijną w pudełku posyłam na Wyzwanie #4: Praca komunijna z tekturką do Świata stempli

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna praca wykonana czysto i perfekcyjnie, z wielką dbałością o szczegóły. Prosta i elegancka forma, bez nadmiaru ozdób - po prostu mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia