środa, 10 sierpnia 2016

Kartka na powitanie maluszka

Kartki dziecięce kojarzą mi się z ferworem barw i mnogością elementów. Jednak ostatnio spotkałam się z zupełnie innymi wytycznymi, choć projekt dotyczył powitania maluszka.
Kartka miała być prosta i elegancka, bez zbędnych dekoracji i pstrej kolorystyki. Stworzyłam ją inspirując się wspaniałymi pracami Olgi Direktorenko i korzystając z jej kursu tworzenia ramki z bigowanymi brzegami. Kartkę umieściłam w skromnie udekorowanym pudełku z papierową kokardką.


Użyłam: bloku technicznego 240 g jako bazy; papierów Galerii Papieru: Gra w kolory i Wielki błękit; tekturek Filigranek: Dziecko i Dziecko - ażur;  maski Latarni Morskiej - serduszka naiwne; perełki Pauli; ćwieka Doliny Tęczy; wykrojnika Craft Passion - napis; wykrojnika Marianne Design - LR0326.

Kartkę w pudełku posyłam na wyzwanie STYLE "clean & simple" do Art-piaskownicy,



6 komentarzy:

  1. Śliczny dzieciowaty komplecik. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za miłe słowa i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy i zapraszamy do kolejnych zabaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia