poniedziałek, 12 marca 2018

Kartka-książka o górach

Pewien miłośnik gór kończył właśnie 60 lat. Sama kocham góry i nie wyobrażam sobie życia bez chodzenia po nich. Dlatego postanowiłam stworzyć dla niego coś innego, coś na kształt księgi gór... Pomysł zaczerpnęłam z bogatej wyobraźni Olgi Direktorenko z bloga Building Your World.


Kartka-książka to wielowarstwowa praca zszyta niczym stary wolumin. Posiada dość miejsca na kilka dłuższych zdań do adresata lub na dodanie niewielkiej fotografii. Jednocześnie daje możliwość doklejenia elementów przestrzennych.
Moja interpretacja to ramka 3D z widokiem na góry :)


Użyłam: wykrojników: Poppystamps, Crafty Ann, Leane Creative i Marianne Design; folderu do embossingu Sizzix; tuszów Distress Ink; kwiatków Mojej Sąsiadki; urzadzenia We R Memory Keepers 123 Punch Board.

Kartkę-książkę posyłam na Wyzwanie: D jak Dratwa do Kartkowego ABC :)

2 komentarze:

  1. Wow! Cóż za wspaniały pomysł na kartkę! :) Bardzo mi się podoba. A na kolejno otwieranych stronach można wypisywać mnóstwo życzeń... Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Kartkowe ABC, Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie dobry pomysł, gdy w głowie wiele życzeń do napisania :) Cieszę się, że projekt wzbudził zainteresowanie :)
      Pozdrawiam Kartkowe ABC :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia