niedziela, 20 września 2015

Różowo-żółty notes z baletnicą

Intensywnie różowo-żółty notes z baletnicą stworzyłam dla mojej energicznej bratanicy Wiktorii.
Jego bazą, tak jak poprzedniego, był zeszyt kołowy z przezroczystą koszulką. Tym razem, zamiast gumki ściągającej kartki, notes przewiązałam wstążką. Takie rozwiązanie bardziej pasowało mi do baletowego charakteru kompozycji. Do tego niewielka zawieszka - kwiatek, która może pełnić funkcję ozdoby lub zakładki.
Dlaczego baletnica... bo chyba każda z nas marzyła kiedyś, by poruszać się z wdziękiem primabaleriny ;)


Użyłam: papieru Paper Passion z kolekcji Lato; tekturek I Kropka - baletnice; pigmentowych tuszy Heyda; dekoracyjnej taśmy samoprzylepnej Heyda; dżetów Paula; woskowanego sznurka; kosteczek 3D - 1 mm.

Notes posyłam na Wyzwanie Dziewczyny do Bee Scrap :)

4 komentarze:

  1. Kocham notesy, a Twój wyszedł bardzo dziewczęcy. Idealnie pasuje na wyzwanie Bee Scrap. Pozdrawiam - Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bee Scrap. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Równie śliczny jak fioletowy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło, że moje różowe szaleństwo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia