sobota, 19 września 2015

Szara pamiątka I Komunii Świętej

Kontynuując tematykę pamiątek, niedawno poproszono mnie o wykonanie dwóch kartek komunijnych dla chłopca.
Pierwsza z nich, w kolorze szarym została zainspirowana dziełem Artis handmade. Żeby kartka nie była zbyt nudna czy przytłaczająca, przełamałam szarość bielą i ecru. Kielich, będący głównym motywem powstał przy użyciu dziurkacza - kółka i nożyczek z ozdobnym brzegiem. Znakomitym dodatkiem okazał się też cytat Jolagg, który umieściłam wewnątrz kartki; takie dopełnienie do ręcznie wypisanych życzeń. Kartkę z kielichem umieściłam w pudełku ze skromną dekoracją i dedykacją dla chłopca.


Użyłam: białego kartonu technicznego 240g; papieru Galeria Papieru z kolekcji Świeżo Malowane III; perłowego papieru ozdobnego 190g; wykrojnika Spellbinders - Filigree Delight; wykrojnika gałązki Cheery Lynn Designs; perełek Paula; kosteczek 3D – 2 mm.


3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka, taka elegancka i delikatna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia