czwartek, 9 stycznia 2020

Czerwone pudełko z niespodzianką / Červená škatuľka s prekvapením

Czerwone pudełko z niespodzianką tworzyłyśmy wspólnie z Moją Sąsiadką. Chociaż ja pomogłam jej zrobić jedynie konstrukcję. Cały wewnętrzny majstersztyk to jej robota. Urzeka zwłaszcza drzewo z huśtawką :) 
Moja Sąsiadka to wyjątkowa kobieta o wielu talentach, ale dla mnie jest przede wszystkim ekspertem w tworzeniu papierowych kwiatów, miniatur i w technice decoupage... no i, w wytwarzaniu konfitur, głównie tych z cebuli :D

Červenú škatuľku s prekvapením sme vytvorili spolu s Mojou Susedkou. Aj keď som jej pomohla urobiť iba konštrukciu. Celé vnútorné majstrovské dielo je jej práca. Očarí najmä strom s hojdačkou :)
Moja Susedka je výnimočná žena ktorá má mnoho talentov, ale pre mňa je predovšetkým odborníčkou vo výrobe papierových kvetov, miniatúr a v technike decoupage... no, je dobra aj v robení zaváranín, hlavne tých z cibule :D

Czerwone pudełko z niespodzianką posyłam w swoim i Sąsiadkowym imieniu na Konkurs Styczniowy do Świrów Rękodzieła.
Červenú škatuľu s prekvapením posielam v mojom mene a  Susedkovom mene na Januárovú Súťaž do Świrów Rękodzieła.

1 komentarz:

  1. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia