wtorek, 28 stycznia 2020

Stary zegar / Staré hodinky

Nietypowa kartka w pudełku na 26 rocznicę ślubu. Wszystko w stylu retro, ze starym zegarem i kwiatkami w kolorze sepii od Mojej Sąsiadki.
Atypická kartička v škatule na 26 výročie svadby. Všetko v retro štýle so starými hodinkami a s kvietkami vo farbe sépii od Mojej Susedky.

Retro kartkę posyłam na wyzwanie #19 – Zegary, zegarki i zegareczki do Bloga Kreatywnego Świat Pasji,
Ženskú kartičku posielam na súťaž #19 – Zegary, zegarki i zegareczki do Bloga Kreatywnego Świat Pasji,


oraz na wyzwanie W starym stylu do Zielonych Kotów.
aj na súťaž W starym stylu do Zielonych Kotów.

4 komentarze:

  1. Świetny projekt, uwielbiam kartki w nietypowym kształcie. Cudna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka, bardzo mi się podoba ta nietypowa forma :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu zegarkowym bloga Kreatywnego Świata Pasji :)
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna praca :) Kiedyś próbowałam takiej formy, niestety poległam, wymyślne formy kartek jednak nie są dla mnie bo zawsze gdzieś coś krzywo zrobię :/ Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam Patrycja, Scrapatki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia