czwartek, 30 kwietnia 2015

Kwiecista kartka w pudełku

Pewien Mąż poprosił o kwiecistą, kolorową kartkę dla swojej ukochanej Żony na 15 rocznicę ślubu.
Od razu pomyślałam o pięknych, dużych kwiatach, które wyczarowują dwie utalentowane siostry z UHK GalleryPolia i Ulia (kurs tutaj). Niewielka liczba tych kwiatów wystarcza na stworzenie spójnej i widocznej dekoracji. Do mojej dołożyłam tylko kilka zielonych listków, różowe lilie oraz białe kwiatuszki wiśni, ręcznie robione przez moją niezwykłą sąsiadkę… wszechstronnie utalentowaną kobietę, która w spokoju rąk złożyć nie może. I chwała jej za to, bo kwiatki robi wyjątkowe :)
Przestrzenną pracę zapakowałam do ręcznie robionego pudełka z tożsamym motywem kwiatowym, dodając metalową zawieszką „ made for you” ze sznurkową kokardą.


Użyłam: papieru American Crafts Cardstock Pad z kolekcji Christmas; papierów 13@rts z kolekcji Starlight i Faces of Spring; papieru czerpanego i morwowego; kwiatków papierowych Rapakivi - lilie różowe; tekturki I Kropka - elegancka dama z pudelkiem; metalowej zawieszki i pręcików Świat Koralików; perełek Paula; tuszu pigmentowego Nellie Snellen - brown; dziurkacza ozdobnego DP Craft - brzoza (2,5 cm).

Kartkę w pudełku posyłam na Wyzwanie: Kwieciście do Digi Scrap :)



7 komentarzy:

  1. Niezwykle elegancka i po prostu piękne kwiaty :) dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne peonie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ALe kolorowo! A kwiatki pierwsza klasa! Tez spróbuje sobie takie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła Szok :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia