poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Pamiątka Chrztu Świętego w pudełku

Chrzest Święty to ważne, rodzinne wydarzenie, wymagające odpowiedniego upamiętnienia. Najlepszym sposobem na to, jest podarowanie niepowtarzalnej Pamiątki Chrztu Świętego.
Otrzymałam pełną swobodę w kompozycji i stylu kartki; jedyną wytyczną był kolor - w Pamiątce miał dominować błękit. Dołożyłam jeszcze pudełko własnej produkcji i zaproponowałam sentencję znalezioną tutaj.


Użyłam: papieru American Crafts Cardstock Pad z kolekcji Christmas; papieru Galeria Papieru z kolekcji Kapuśniaczek Pastele; papieru ozdobnego Fedrigoni - Country; papieru Craft & You Design z kolekcji Hallo Baby; tekturki Wycinanka - świeczki; kwiatków, pręcików i ćwieka z perełką (1,2 cm) Doliny Tęczy; kwiatów Luk; perełek Manufaktury Dobrych Klimatówwstążek z osiedlowej pasmanterii; dziurkacza ozdobnego DP Craft - gałązki (2,5 cm); dziurkacza tnąco - tłoczącego - motyl 2; wykrojnika Spellbinders Crosses Two; wykrojnika Rosy Owl - napis Pamiątka Chrztu Świętego.

Kartkę w pudełku posyłam na Wyzwanie #61 - Chrzest Św. do 123 scrapuj Ty :)

2 komentarze:

  1. Śliczna, dopracowana w każdym calu pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuje za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia