wtorek, 7 kwietnia 2015

Wielkanocne dodatki

W świątecznym domu nie powinno zabraknąć świątecznych akcentów. A ponieważ wiosenne święta pełne są kolorowych pisanek, żółtych kurczaków, puszystych zajęcy, cukrowych baranków i żywych kwiatów, uznałam że wielkanocne tekturki scrapowe idealnie nadadzą się na delikatne, świąteczne dekoracje.
Zanim jednak, zajęłam się ozdabianiem hiacyntów, miałam przyjemność uczestniczyć w Warsztatach Plastyki Obrzędowej organizowanych przez ŁDK. Zajęcia zakładały własnoręczne wykonanie wielkanocnych pisanek i palemek pod okiem doświadczonych twórczyń ludowych. I nie powinno zaskoczyć, iż moje obydwa tradycyjne dzieła powstały w technice papierowej :) Palemkę ozdobiłam stokrotkami z bibuły, zaś wydmuszka przemieniała się w nalepiankę.
Zachwycona i oczarowana weną i siłą perswazji twórczyń ludowych, szczerze polecam warsztaty wszystkim miłośnikom papierowych robótek.
Niepomny o cudeńkach ludowego wytwórstwa, które trza zobaczyć na własne oczy :)


Użyłam: papieru Kreska - niebieski, ciemnoniebieski, żółty i złoty, 170g/m2; tekturek I-Kropka - pisanka mała przeozdobna, pisanka mała z konwaliami, zajączki; tuszy pigmentowych Latarnia Morska - biały, jasnobrązowy; tuszu pigmentowego Nellie Snellen - brown; perełek 5 mm Paula; wstążek z osiedlowej pasmanterii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia