czwartek, 21 kwietnia 2016

Niebieski album urodzinowy

Kartka urodzinowa to znakomite dopełnienie prezentu, który wręczamy Solenizantowi. Czasem zdarza się, że jedna stronica nie jest w stanie pomieścić rzeki naszych życzeń lub przyjąć kilku atrybutów ściśle związanych z życiem adresata. W tej sytuacji znakomitym rozwiązaniem jest album harmonijkowy. Ma wymiary dużej kartki i kilka stronic, a po zamknięciu jest niewiele grubszy od warstwowej kartki.
Poniższy album jest moją pierwszą pracą tego rodzaju. Do jego wykonania użyłam dwie sztywne okładki, połączone paskiem kartonu zgiętym harmonijkowo. Całość przewiązałam wstążką i umieściłam w pudełku.
Wśród dekoracji nie mogło zabraknąć kwiatów (te najpiękniejsze to ręczna robota Mojej Sąsiadki) i pięknej, kobiecej kamei od I Kropka, która dodatkowo podkreśla kim jest Adresat. W środku albumu znalazły swe miejsce ciepłe życzenia i zdjęcia najbliższych. Ostatnią stronę dostosowałam do wklejenia rodzinnej fotografii z imprezy. 


Użyłam: kremowego kartonu Canson 240 g jako bazy; papieru Galeria Papieru – Wielki Błękit; papierów UHK Gallery: Celebration 2 i Pastel; tekturek I Kropka: ramki i kamee, motyle małe, motyle średnie, elegancka dama z pudlem, Para Młoda ze złączonymi sercami, samochodziki i ciężarówki oraz ciuchcie; tekturek Filigranki: serce 6 i narożniki 12; wykrojnika Crafty Ann – Flourish; wykrojnika Marianne Design – CR1254; perełek i dodatków Paula.

Album w pudełku posyłam na Wyzwanie #33, BINGO - Kwiecień 2016 (kwiatki - wstążka - mały tag lub zielony kolor - tekturka - wstążka) do I Kropka :)




oraz na Wyzwanie #4 Urodzinowe BINGO (min. 3 kwiatki - perełki - min. 3 warstwy lub min. 3 motyle - sznurek - min. 3 kolory) do Skarbnicy Pomysłów :)

11 komentarzy:

  1. Rewelacyjny album z pięknie ukwieconą okładką :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu - DT Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetna praca! Super forma i pęknie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetny album, wspaniałe kwiatuchy dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe słowa. Działają motywująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna! dziekujemy za udzial w ikropkopwym wyzwaniu! decyzja bedzie baaardzo trudna! Malo albumow w tym wyzwaniu, same kartki, wiec masz dodatkowy punkt ode mnie!Olivia

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny albumik, bardzo pomysłowe zastosowanie :)
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu Urodzinowe Bingo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty! Great take on the challenge too! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  8. Pretty! Great take on the challenge too! Thanks for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, w moim ulubionym kolorze:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia