niedziela, 3 kwietnia 2016

Wielkanocne ozdoby domowe

Oprócz wianków wielkanocnych, na przedświątecznych warsztatach zdobniczych DKzB wykonałyśmy także stroiki na stół. Natchniona weną zdobniczą, dorobiłam do nich jeszcze dwie wiszące ozdoby, mieniące się przepięknymi perełkami i kryształkami od Paula.
Tak jak poprzednio, wszystkie pisanki powstały na styropianowej bazie dwukrotnie pomalowanej cienką warstwą białej farby akrylowej.
Pierwsza z pisanek została podzielona na ćwiartki, z których co drugą okleiłam taśmą malarską. Nieoklejone części pokryłam klejem i posypałam brokatem. Po wyschnięciu, delikatnie zdjęłam taśmę i zamaskowałam brzegi doklejając skrzące się kryształki.
W drugiej postąpiłam podobnie, wykonując cienki, brokatowy pasek i ozdabiając jajko kryształkami i perełkami.
Obydwie pisanki zawiesiłam na cienkich wstążkach.


Pisanki ze stroika ozdobiłam nieco inaczej.
Na jedną z baz nałożyłam wzór za pomocą kafelkowej maski od Latarni Morskiej, wykorzystując rewelacyjną pastę strukturalną z przepisu Lady E. Po jej zastygnięciu dwukrotnie pomalowałam jajko cienką warstwą srebrnej farby akrylowej. Na koniec dodałam duże, zdobne kryształki.
Drugie jajko w założeniu miało posiadać srebrne spękania na niebieskim tle. Niestety coś poszło nie tak i zamiast życzeniowych spękań wyszedł wysoki połysk. Pomimo to, jajko trafiło na stroik, świetnie dopełniając bogatego, srebrnego towarzysza :)
Do stroika, który powstał na bazie gotowego stelaża z suszu, dodałam kiście beżowo - srebrnych perełek oraz podstawkę pod tealight, ozdabiając ją przepięknymi, kryształowo - złotymi dżetami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia