niedziela, 3 kwietnia 2016

Wielkanocny wianek

Tuż przed świętami, wraz z żeńskim teamem zdobniczym z DKzB zorganizowałyśmy warsztaty z dekorowania wianków wielkanocnych. Na zajęciach panowała pełna swoboda wyboru stylu i dobra zabawa :)
Ozdoba, którą wykonałam, trafiła do rąk Mojej Rodzicielki, dlatego przyozdobiłam ją odrobiną elegancji, niewielkim akcentem glamour i błękitno - beżową tonacją, zgodną z wystrojem mieszkania.
Głównym akcentem wianka były oczywiście pisanki. Bazę stanowiły styropianowe jajka, dwukrotnie pomalowane cienką warstwą białej farby akrylowej. Jedno z jajek ozdobiłam dookolną spiralą przy pomocy kleju na gorąco. Po zastygnięciu naniosłam farbę metaliczną Inka - Gold, pozostawiając gdzieniegdzie niedomalowane przestrzenie. Na drugim jajku wykonałam zdobienie w formie ornamentu za pomocą kleju Magic. Po wyschnięciu, dwukrotnie pomalowałam całość niebieską farbą, a następnie suchą powierzchnię przetarłam miejscami Inka - Gold. Dzięki temu relief stał się wyraźniejszy, a całość lekko postarzona. Gotowe pisanki umieściłam na tiulu, na wcześniej oplecionym wstążkami wianku, dodałam piękne, beżowo - złote kwiatki Mojej Sąsiadki, tekturkowe motylki od Filigranek i kilka, dużych kulek perłowych.
Muszę przyznać, że jestem z niego zadowolona, bo nie dość że wyszedł mi taki akuratny, to był moim pierwszym projektem tego rodzaju :) 


Użyłam: wiklinowego wianka jako bazy; farby metalicznej Inka - Gold Oldsilver; tekturek Filigranki – motylki zestaw.

Wianek posyłam na wyzwanie Wielkanocne JAJKO do Art - Piaskownicy :)

4 komentarze:

  1. Przepiękny wianek! Jajka wyszły cudnie a kwiatki ślicznie dopełniły kompozycję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu całej Art Piaskownicy za udział w wyzwaniu i tą niezwykle wiosenną pracę!
    Do zobaczenia na blogu Piaskownicy :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancki, ładna kompozycja. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piakownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję pięknie za przemiłe komentarze i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia