sobota, 23 kwietnia 2016

Urodzinowa kartka dla chemika

Jest młoda, rozsądna, choć ma duszę romantyczki. Uwielbia mocne kolory, zawsze zestawione z czernią oraz chemię z jej sterylnymi laboratoriami.
Dlatego na urodzinowej kartce dostała wszystko to, co lubi :)



Użyłam: czarnego kartonu 240 g jako bazy; papieru Magiczna Kartka – Głębia Koloru; papieru Altair Art – Snake Skin; papieru czerpanego Imperium Colorum (Namaste); tekturki I Kropka - ramki i kamee; tekturek Scrapiniec – Szalony chemik zestaw; wykrojników Craft Passion: serwetka z listkami, napis, wianek i kwiatek oraz kwiatki zestaw; wykrojnika Marianne Design – LR0395; dżetów Paula; bulionu i pręcików Świat Koralików.

Kartkę posyłam na Wyzwanie 3/2016 Kwiaty do Craft Passion,





7 komentarzy:

  1. śliczne kolory, pięknie akcentują kwiaty! Dziękuję za zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory bomba! A akcenty chemiczne (pewnie dlatego, że sama jestem chemikiem) bardzo mi się spodobały ;) Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wspaniała karteczka, w odważnych kolorach, bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion i użycie naszych wykrojników.

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful card! Gorgeous! I love the colors and all the detail! It's real art!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, soczysta! Dziękuję za udział w wyzwaniu DM!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia