niedziela, 15 lutego 2015

Foggy Dew - candy

Mając naturę łasucha i przypadłość zbieracza z przyjemnością dołączam do Foggy Dew - candy organizowanego przez Altair Art

http://altair-art.blogspot.com/2015/02/foggy-dew-candy.html

Jako początkujący twórca kartek, bo na razie nie odważyłam się na inne formy, próbuję zgromadzić kolekcję materiałów, która pozwoli mi na swobodną pracę przy kompozycji. Ale jak to bywa z rzemiosłem, zawsze znajdzie się coś ładnego, coś nowego, coś do natychmiastowego wykorzystania. I tak też jest z zestawem papierów Foggy Dew.
Urocze, świeże, wiosenne... czyli następne niezbędne po zimowej porze :)
A moje scrapowe plany na rok 2015? Są scrapowo-zwyczajne. Chciałabym, by to co robię dostarczało mi pozytywnych bodźców do dalszego rozwoju, do wykorzystywania nowych form i technik. No i, kwiaty... chciałabym zamknąć rok mając lekkość tworzenia florystycznych cudów na kartce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia