piątek, 13 lutego 2015

Kartka na walentynki

Zapowiadałam gorącą, miłosną czerwień w następnej walentynce. I oczywiście mam zamiar dotrzymać tej obietnicy; jeszcze dziś ekran poczerwienieje.
Zanim tak się stanie, prezentuję kocią walentynkę.
Dlaczego kocią?! Bo przetruchtał przez nią kot? Hm, bo lubię?
Tak, uwielbiam koty, zwłaszcza mojego kocura Tyfusa! I to jedyna prawdziwa odpowiedź ;)


Użyłam: papieru Max Bringmann KG z lidl'owej kolekcji Crelando; stempli akrylowych Marianne Design; tuszu Tsukineko - Memento, Tuxedo Black.

Kartkę posyłam na Wyzwanie Walentynki do Digi-Scrap

http://digi-scrappl.blogspot.ch/2015/01/walentynki.html


http://123scrapujty.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-57-serce.html

6 komentarzy:

  1. Cudna walentynka dla miłośnika kotów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia