poniedziałek, 9 lutego 2015

Kartka na Baby Shower

Idąc za ciosem, stworzyłam kolejną kartkę na Baby Shower.
Tym razem bardziej klasyczną, w jasnych kolorach z obowiązkowym niebieskim akcentem dla chłopca.
Problem tytułu rozwiązałam dzięki stempelkowi Stempell&Kartoon mały ptaszek powiedział mi... Myślę, że to jedna z lepszych sentencji powitalnych dla malucha :)

Użyłam: papieru American Crafts Cardstock Pad z kolekcji Christmas; papieru Studio Light Paper Pad z kolekcji PPSL11; papieru Studio75 z kolekcji Zimowy Poranek; wykrojnika Marianne Design - wózek; stempla gumowego Stempell&Kartoon  (sentencja); stempli akrylowych Wycinanka (litery); ćwieka metalowego Doliny Tęczy; ozdobnych kamyków ScrapBerry's z kolekcji Kids' Fun; tuszu Tsukineko - Memento, Tuxedo Black.

2 komentarze:

  1. Jest to jedna z tych dziecięcych kartek, które są urocze i wpadające w oko właśnie dlatego, że posiada elementy, które stanowią oryginalny design.Bardzo podoba mi się pasek u dołu kartki z bardzo fajną czcionką i ciekawym tekstem + miś z dziurkacza i kokardka. Myślę, ze ten element jest w tej kartce, jak kropka nas "i"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niezwykle miły i rzeczowy komentarz dla początkującego scrapbooking'owca. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia