niedziela, 1 lutego 2015

Kartka na walentynki

Wkrótce walentynki, święto zakochanych zdominowane kolorem czerwonym, pluszakami w kształcie serca i kwiatami ozdobionymi symbolami miłosnymi.
Powinnam się zainspirować, ale jeszcze nie dziś.
Oddalając się od walentynkowego ceremoniału stworzyłam kartkę w stylu vintage. Klasyczna, ciemna kolorystyka, fotografia sprzed lat i wyważone dodatki, trochę w celowym niedoborze.


Użyłam: papieru Docrafts z kolekcji Chronology; papieru Scrapberry's z kolekcji Mechanical Illusions Punched Card; stempla akrylowego (serce) i stempli gumowych (litery) Docrafts - Papermania; tuszu Tsukineko - Memento, Tuxedo Black; ćwieków metalowych Doliny Tęczy.

Kartkę posyłam na moje pierwsze wyzwanie :) ... na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe do Rapakivi.
Moje bingo to: dratwa lub inny sznurek + papier kraftowy + litery/słowa :)

Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe #25

2 komentarze:

  1. Niezwykle klimatyczna kartka :) Dziękujemy za udział w Weekendowym Wyzwaniu Ekspresowym Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia