środa, 18 lutego 2015

Kartka na urodziny

Najwyższa pora na zmianę tematyki. Choć jeszcze przez moment, pozostanę przy subtelnej symbolice serca, które zagościło w mojej kolejnej pracy.
Poproszono mnie o zrobienie kartki urodzinowej dla mamy. Wyjątkowej mamy, która oprócz umiłowania dla swoich dzieci, uwielbia koty i kolor beżowy oraz brązowy.


Użyłam: papieru Marianne Design z kolekcji Vintage Man; tekturek Wycinanki: Ptasie Trele 1 i Cienkie ramki z owalnymi szyldami - 8 cm; stempla akrylowego Marianne Design; tuszu pigmentowego Nellie Snellen - brown; kwiatków i pręcików Doliny Tęczy; dziurkaczy ozdobnych DP Craft: gałązki - 2,5 cm i paprotki - 3,7 cm.

Prace posyłam na Wyzwanie tematyczne #9: Koty do Kwiatu Dolnośląskiego :)

http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/02/wyzwanie-tematyczne-9.html

14 komentarzy:

  1. Super karteczka i świetny stempel! dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i muszę przyznać, że uwielbiam stemple z Marianne Design, właśnie za ich niepowtarzalność :)

      Usuń
  2. Słodka dziewczynka z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nie trzeba kolorować, a i tak wygląda uroczo. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Śliczna, cudnie dobrane kolory. Grafika bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa i za odwiedziny :)

      Usuń
  4. oj jaka urocza karteczka stempel swietny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie za miły komentarz i za odwiedziny :)

      Usuń
  5. Cudowności uczyniłaś
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka. Bardzo podoba mi się stempelek i podkreślenie kokardy. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Doloośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia