środa, 18 lutego 2015

Kartka warstwowa, przedwiosenna

Było już urodzinowo, imieninowo, babciowo, dziadkowo, mieszkaniowo, baby shower'owo oraz walentynkowo. Teraz czas na warstwy.
Kolejny projekt to w założeniu lekka, świeża i ozdobna kartka w przedwiosennych kolorach z dużym, wyrazistym motylem.
Takie papierowe życzenie szybkiego nadejścia wiosny :)
Inspirację do jej stworzenia znalazłam wśród ślubnych kartek Artis handmade, niezwykle utalentowanej i kreatywnej scrap-mistrzyni. Mam przy tym nadzieję, że nie pogniewa się za tą drobną zuchwałość.

 

Użyłam: papierów Studio75 z kolekcji Zimowy Poranek oraz Panna Oliwia; papierów UHK Gallery z kolekcji Mushrooms (papier scrapowy, motyl); kwiatków i pręcików Doliny Tęczy; tuszu pigmentowego Latarnia Morska (siena); wykrojnika Joy!Crafts Floral Flourishes; dziurkacza Docrafts Xcut Multi Shaper - Water Lily; dziurkaczy ozdobnych DP Craft: gałązki - 2,5 cm i paprotki - 3,7 cm; perełek Paula.

Kartkę posyłam na Wyzwanie z gościem #38 do Rapakivi
 
http://scrapakivi.blogspot.com/search/label/wyzwania%20miesi%C4%99czne%20z%20Go%C5%9Bciem


http://altair-art.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-3-warstwy.html

10 komentarzy:

  1. piękna i taka radosna ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kolorystyka i kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mocne kolory tego motyla przyciągają wzrok i dzięki temu kartka nie wyszła blada ani mdła! fajnie zinterpretowałaś naszego moodboarda, no a już owacje na stojąco należą się za dokładną listę użytych materiałów! chciałabym żeby wszyscy takie pisali - łatwiej by było szukać przydasie, których się jeszcze nie ma, a fajnie wyglądają :) dziękuję w imieniu Rapakivi za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przemiło :) Cieszę się również, że mój benedyktyński opis może ułatwić komuś poszukiwania. Taki właśnie był cel, bo jako raczkująca w rzemiośle, miałam i mam duże problemy w odnajdywaniu źródeł materiałowych, zwłaszcza interesujących dodatków czy wykrojników. Zresztą, do tej pory nie odnalazłam ćwieków - śrubek, które zajmują wysoką pozycje na liście PRZYDASI ;)

      Usuń
  4. Dziekujemy za zgłoszenie wspaniałej pracy:). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia