wtorek, 5 stycznia 2016

Gwieździsta kartka świąteczna z reniferem

Ostatnia kartka świąteczna odbiega stylistycznie od wcześniej zaprezentowanych. Zależało mi, by była jednocześnie i prosta, naturalna, i strojna, jak na bożonarodzeniową przystało.
Dlatego do jej stworzenia wykorzystałam wyłącznie papier kraftowy i czerwono - biały papier scrapowy, natomiast za motyw łączący całość posłużyła mi "gwiazdka". By nie było zbyt ubogo, dodałam przepięknego renifera od Crafts Too z lśniącym porożem oraz bawełnianą wstążkę i drewniany guzik ze śnieżynką.


Użyłam: papieru kraftowego 300 g jako bazę; papieru Galeria Papieru - Czułe słówka; wykrojnika Crafts Too - renifer CTD17045; wykrojnika Memory Box - Wesołych Świąt; dżetów małych Paula.

Kartkę posyłam na Wyzwanie świąteczne do Eko-deco :)



3 komentarze:

  1. jaka pozytywna! dzięki za udział w wyzwaniu Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione świąteczne kolory. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia