wtorek, 12 stycznia 2016

Siostrzana kartka urodzinowa

Pewna siostra zapragnęła podarować swojej ukochanej Siostrze kartkę urodzinową.
Chciała by szarość tłem w niej była, a za punkt centralny kamea zdobna. By wstążka różowa Jej siłę woli podkreślała, a kwiaty Jej kobiecość akcentowały... kwiaty tylko te piękne - spod ręki Mojej Sąsiadki.  I tak też uczyniłam.


Użyłam: białego kartonu 240 g jako bazę; papieru UHK Gallery - Loft; papieru Galeria Papieru - Ukryte pragnienia; tekturek I Kropka: ramki i kamee oraz motyle małe; dekoracji Świat Koralików: srebrnej zawieszki i mikrokulek; wykrojnika Crafty Ann - Flourish; kosteczek dystansowych: 1 mm, 2 mm i 3 mm.

Kartkę posyłam na Wyzwanie Styczniowe: BINGO do Przyda Się (kwiaty - tekturka - wstążka) :)

2 komentarze:

  1. Ostatnio polubiłam fiolety w papierach. Świetnie komponuje się prawie z każdym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia