niedziela, 3 stycznia 2016

Kartka świąteczna w brązach

Brązowa kartka powstała również pod wpływem inspiracji. Tym razem  natchnienie popłynęło z niepowtarzalnych dzieł Cynki.
Moja kartka miała dość duże wymiary: 21 x 13 cm. Taka powierzchnia pozwoliła mi na wykorzystanie większej ilości dodatków i lepsze ich zaprezentowanie. Po za tym, to co kumulowałam na powierzchni poprzednich prac, tu mogłam swobodnie oddzielać, eksponując scrapowy papier. Nie pomny już, o ilości miejsca na życzenia wewnątrz kartki :)


Użyłam: białego kartonu 240 g jako bazę; papierów UHK Gallery: Paris Paris, Sklepy Cynamonowe i Pastel; papieru Galeria Papieru - Wiek Niewinności; tekturki Crafty Moly - Wesołych Świąt Vtekturek Snip Art - zestaw gwiazdek; perełek Paula; dekoracji: dzwoneczki, owoce głogu, wstążka, sznurek, koronka, taśma z pomponami, gaza; kosteczek dystansowych 2 mm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia