niedziela, 31 stycznia 2016

Monochromatyczna walentynka

Jakiś czas temu zapatrzyłam się bez pamięci w mini stempelki Gorjuss od Santoro.
Te niewielkie, dziewczęce postacie tworzą kolekcję dwudziestu samodzielnych stempli gumowych. Ich wysoka jakość pozwala na otrzymanie precyzyjnej odbitki przy użyciu minimalnej ilości tuszu. Dziewczynki posiadają drobne elementy dekoracyjne, np: kwiatki, książkę i kredki, ptaszki, itp, które można usunąć podczas wycinania. Często jednak, stanowią znakomite uzupełnienie tła. Jedynym mankamentem stempelków jest nazwa firmy, umieszczona blisko postaci. Przy odrobinie staranności można ją ominąć podczas tuszowania.
Mój zbiór liczy obecnie siedemnaście Dziewczynek i z czasem przedstawię Wam każdą z nich. Mam też nadzieję, że uda mi się uzupełnić całą kolekcję.

Dziś zaprezentuję Dziewczynkę nr 16 - Puddle of Love jako główny element dekoracji monochromatycznej walentynki.
Stempelek odbiłam czarnym tuszem pigmentowym i pomalowałam kredkami akwarelowymi Koh-i-noor Modeluz. Nieco mroczną postać umieściłam na tle skrzącego się deszczu serc (żelowe medium + sypki brokat) i zamknęłam w kasetce z sercowym konfetti. Jak na walentynkę przystało, okienko jest także w kształcie serca.
W tworzeniu kartki typu shaker box wspomogła mnie instrukcja Zielonookiej, którą zmodyfikowałam w niewielkim stopniu. Zamiast podklejanej tekturki użyłam dwustronnej taśmy dystansowej o grubości 2 mm.


Użyłam: białego kartonu jako bazy; papierów Galeria Papieru: Zimowa opowieść i Aż nastanie świt; tekturki Filigranki - serce Love; tekturki I Kropka - serduszka małe; maskę 13@rts - Hearts; żelowego medium akrylowego 13@rts; wykrojników Marianne Design: Creatables LR0395 i CR1351; tuszy pigmentowych Latarnia Morska: czarny, szary i srebrny; taśmę dystansową 2 mm.

Wrócę jeszcze na moment do moich Dziewczynek. Ostatnio posłyszałam, skądinąd bardzo trafne porównanie ich do Koraliny - ekranowej bohaterki bajki Koralina i tajemnicze drzwi Henry'ego Selicka. Tak bardzo spodobała mi się ta uwaga, że od dziś moje Dziewczynki to Koraliny :)

Monochromatyczną walentynkę posyłam na Wyzwanie #1: Szary do Tworzę w jednym kolorze :)

5 komentarzy:

  1. Świetna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu w Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta dziewczynka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia