środa, 6 stycznia 2016

Urodzinowe tagi

Bardzo lubię robić kartki okolicznościowe. Gdybym wykonywała je na każdą rodzinną lub koleżeńską uroczystość, kartkowa fala zalałaby moich adresatów. Bo w końcu mamy: urodziny, imieniny, święta kościelne, święta narodowe, święta zawodowe, urodziny dzieci, rocznice, miesięcznice, itd. Coroczny komplet kartek wymagałby zatem od odbiorcy, i miejsca, i porządnej dawki pozornego zaskoczenia ;)
Dlatego kartki chętnie zastępuję urodzinowymi tagami. Ta niewielka forma scrapowa daje możliwość napisania krótkich życzeń i pozwala na spersonalizowanie dodatku wedle adresata lub darowanego prezentu.

Czerwony tag zawisł na urodzinowym prezencie dla ulubionej Mojej Sąsiadki. Szpilki jako atrybut silnej kobiety, kwiaty Jej autorstwa (swojego czasu były jej ulubionymi) i wyraziste kolory z dominującą czerwienią to cała Moja Sąsiadka :)


Użyłam: papieru kraftowego 300 g jako bazę; papieru scrapowego; tekturki I Kropka - szpilki; tekturek Wycinanka - zestaw cyfr; tuszów Latarnia Morska: czarny i czerwony; transparentnego pudru do embossowania Efco; miedzianej zawieszki Świat Koralików.


Chłopięcy tag urodzinowy to etykietka do prezentu dla mojego brata. Nie to żeby był dzieckiem; po prostu zażyczył sobie na urodziny zestaw klocków w wersji dla dorosłych chłopców, tj. LEGO TECHNIC... a klocki nierozerwalnie kojarzą mi się z dzieciństwem ;)


Użyłam: białego kartonu 240 g jako bazę; papieru Galeria Papieru - Radość o Poranku; wykrojnika Die-namics - Little Numbers; wykrojnika Crafty Ann - Love Tags; wykrojnika Nellie Snellen - kwadrat z falbanką; stempla Lillibet - Plane; kredek akwarelowych Koh-I-Noor - Mondeluz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia