czwartek, 7 stycznia 2016

Kartka na 90-te urodziny

Dziewięćdziesiąta rocznica urodzin to wyjątkowa uroczystość, wymagająca odpowiedniej oprawy. Inspirację do stworzenia kartki dla Dostojnej Jubilatki odnalazłam na blogu Klaudii, wśród jej niesamowitych prac.
Do swojej kompozycji wyszukałam najpiękniejsze kwiatki od Mojej Sąsiadki, w najpozytywniejszych kolorach. Dodałam do nich kilka perełkowych kiści, czerwone owoce głogu, biało - złotą wstążkę oraz bordowe perełki różnej wielkości. Kolorystykę kartki utrzymałam w promiennych barwach: żółci i złota, umieszczając w centralnej części sędziwą "90".
Niestety fotografie wykonałam przy kiepskim, sztucznym oświetleniu, które przytłumiło czar soczystych kolorów :(


Użyłam: jasnożółtego kartonu 270 g Crelando (Lidl) jako bazę; papieru Galeria Papieru - Świeżo malowane II; papieru Fancy Pants Designs - Wave Searcher; złotego papieru wizytowego 240 g; perełek Paula; wykrojników Die-namics: Little Numbers i Basic Stitch Lines; kosteczek dystansowych 2 mm.

Kartkę posyłam na wyzwanie Otwórz Szufladę: Liczby do Szuflady :)

2 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia