sobota, 30 stycznia 2016

Kwiecista kartka dla Eli

Ela, kuzynka Mojej Sąsiadki, ma niedługo urodziny.
W kartce dla niej, zainspirowanej cudeńkami Lady E, umieściłam przepiękne, ręcznie robione kwiatki Mojej Sąsiadki na tle filigrankowych, kwiecistych papierów z kolekcji Zachwyt.
To mój debiut z papierami od Filigranek  i z przyjemnością stwierdzam, że przypadły mi do gustu. Mają zachwycającą kolorystykę i odpowiednią grubość (bez problemu poddają się zabiegowi postarzania krawędzi). Zresztą zobaczcie sami.


Użyłam: kremowego kartonu jako bazy; papierów Filigranki - Zachwyt; paska papierowego Galeria Papieru; tekturki Snip Art - ornament#3; wykrojnika Crafty Ann - Flourish; perełek Paula; taśmy dystansowej 2 mm.

Kartkę posyłam na Wyzwanie z mapką #43 do Namaste :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia