niedziela, 31 stycznia 2016

Miłosny tag

Przedstawiam moją kolejną Koralinę (dla przypomnienia to stempelek Gorjussnr 9 - I Gave You My Heart.
Tak jak poprzednią, odbiłam ją za pomocą czarnego tuszu pigmentowego i pokolorowałam kredkami akwarelowymi Koh -i-noor Modeluz. Koralinkę umieściłam na tle pełnym białych, mediowych serc. By ożywić całość, dodałam elementy czerwonego koloru - najgorętszej, miłosnej barwy.


Użyłam: czarnego kartonu 300 g jako bazy; maski Latarnia morska - serduszka naiwne; akrylowej pasty strukturalnej 13@rts; wykrojników Marianne Design: CR1254 i kokardka mniejsza; wykrojnika CraftPassion - napis; kosteczek dystansowych 2 mm.

I choć adresatem miłosnego taga był człekokształtny domownik to już podczas dokumentowania inny z domowników zagarnął sobie wszelkie prawa do niego ;)


Miłosny tag posyłam na Wyzwanie tagowe #2 - Ciepło do JUST TAG IT :)

4 komentarze:

  1. Śliczny i bardzo elegancki.
    Proszę pogłaskać ode mnie nowego własciciela taga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyfus obgłaskany, a za miłe słowa dziękuję pięknie :)

      Usuń
  2. przesliczny tag:)! uwelbiam gorjusski:) u mnie ta robi moj synek:) pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Wyzwaniu JUST TAG IT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od Tagowej Mistrzyni to wielkie wyróżnienie. Dziękuję :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia